ETHICS AND COMPLIANCE

Herbalife Gedragscode

De Herbalife Gedragscode dient als primaire manier waarop onze organisatie haar toewijding aan ethisch en legaal gedrag van onze medewerkers en belanghebbenden communiceert. De Code biedt een effectief en uitgebreid overzicht van de verwachtingen van het bedrijf ten aanzien van ethisch gedrag en begeleidt ons in ons streven om de wereld een gezondere en gelukkigere plek te maken.

Herbalife medewerkers krijgen elk jaar training over de Code. De Code is voor het laatst bijgewerkt op 16 december 2022.

ETHICS AND COMPLIANCE HOTLINE

We zijn er en luisteren naar je! Of je nu een medewerker, aannemer, Distributeur, klant, leverancier of lid van het grote publiek van Herbalife bent, we moedigen je aan om zorgen te uiten over wangedrag, vermoedelijke schendingen van de we of mogelijke schendingen van onze Herbalife Gedragscode, evenals andere gerelateerde beleidsregels en procedures van het bedrijf.

Als je een medewerker van Herbalife bent, overweeg dan eerst te praten met je supervisor, manager, Ethics and Compliance, de juridische afdeling of HR vertegenwoordiger. Als je je ongemakkelijk voelt bij het intern bespreken van het probleem, word je sterk aangemoedigd om gebruik te maken van de onderstaande opties. Als je iets ziet of hoort dat niet in lijn is met onze waarden, hebben we verschillende methoden om je zorgen te melden, zonder bang te zijn voor represailles, 24 uur per dag, zeven dagen per week, door te bellen naar 0800-260-39, IntegrityLine.Herbalife.com te bezoeken of te e-mailen naar het Ethics and Compliance Office op EthicsandCompliance@herbalife.com.  Onze hotline wordt beheerd door een onafhankelijke derde partij. Je kan ervoor kiezen om anoniem te blijven, indien wettelijk toegestaan.

We tolereren geen represailles tegen, of mishandeling op enigerlei wijze van iedereen die zorgen uitspreekt over mogelijke schendingen van de wet, regelgeving of beleidslijnen.